U jutro nakon dolaska u vrtić dijetetu se nude raznovrsna poticajna sredstva u raznim centrima igara u i izvan sobe ogojne skupine ,u zajedničkim prostorima , gdje mu je omogućeno druženje, igra i komunikacija s djecom susjednih odgojnih skupina. Dijete ima mogućnost samo izabrati gdje i s kim će se igrati i koliko dugo će biti u igri dok za to postoji interes.
DORUČAK – doručak je fleksibilan i djete može samo odlučiti kada će doručkovati ili će ga na to potaći odgajatelj kada uoči da se smanjio interes za igru kod djeteta a vrijeme za doručak se bliži kraju.
JUTARNJA TJELOVJEŽBA u kojoj djeca kroz razne vježbice razgibavaju organizam, jačaju velike mišićne skupine, zadovoljavaju potrebu za kretanjem , izmjenjuju statične s dinamičnom aktivnosti a kroz to se navikavaju na zdrav način života u sportu i kroz sport - vježbanje
ZAJEDNIČKE AKTIVNOSTI za koje odgajatelji s puno pozornosti osmišljavaju motivaciju za djecu kako bi pobudili interes, radoznalost i želju za sudjelovanjem uplaniranim aktivnostima. U te se aktivnosti uključuje većina djece a kroz igru i aktivnost potiče se razvoj djeteta. Kroz vlastitu aktivnost dijete uči , misli, zaključuje, provjerava. Ima mogućnost sve podijeliti, iskomunicirati sa svojim prijateljima a sve to doprinosi razvoju sigurnosti i samopouzdanju. Kroz sve aktivnosti potiče se samostalnost djeteta u svim vidovima.
BORAVAK NA ZRAKU - Zajednički s odgajateljima dogovaraje se igre i mjesto boravka na zraku. Za vrijeme boravka na igralištu nakon pokretnih i sportskih igara dijete samo odabire kojim se od ponuđenih aktivnosti odnosno u kojim igrama želi sudjelovati a sredstava za igru pronalazi u raznovrsnim centrima na igralištu ( glazbeni, likovni, mali eksperimenti, igre u pijesku, likovni, prometni .....)
RUČAK - Od najmlađe dobi potičemo samostalnost djeteta u skladu s uzrastom djeteta, na samostalno serviranje,samo posluživanje i kulturno ponašanje za vrijeme jela. Potiče se interes za raznovrsnu hranu.
POSLIJEPODNEVNI ODMOR - Nakon ručka sva djeca se umire i slušaju priču, instrumentalnu glazbu ili uspavanke. Djete koje ima potrebu za snom spava a ostala djeca se bave mirnim aktivnostima u koje se uključuju prema vlastitom interesu.
UŽINA
POSLIJEPODNEVNE AKTIVNOSTI - Ostvaruju se u sobi, zajedničkim prostorima ili na igralištu s mogućnošću odabira i poticajnih sredstava i aktivnosti.
DNEVNI RITAM AKTIVNOSTI U JASLICAMA
Radosno dočekujemo dijete pri dolasku u jaslice. Zajedno sa djetetom ulazimo u sobu odgojne skupine i zajedničkim odabirom sredstava, igračaka igramo se, verbaliziramo igračke i igru., potičemo komunikaciju.Ponekad je djetetu potrebno sjesti kratko u krilo tete i tako promatrati igru druge djece ili jednostavno se malo pomaziti.
Doručak je od 8 – 9 sati i dijete samo ili na poticaj odgajatelja doručkuje. U jaslicama odgajatelj pomaže djetetu u osamostaljivanju za vrijeme doručka a ubrzo sami počinju spremati tanjurić i šalicu nakon doručka.
Po portebi se mijenjaju pelene – odgajatelj prilikom prematanja napravi nekoliko kraćih vježbica na pultu za prematanje, uspostavlja komunikaciju s djetetom verbalizirajući radnje koje radi.
Male tjelesne aktivnosti raduju djecu i ona se vrlo rado uključuju u vježbanje.
Igramo se zajedno,manipuliramo različitim sredstvima, pjevamo, igramo se raznovrsnih igara s pjevanjem, upoznajemo likovne materijale,
Nakon što smo pojeli voće ili popili pravi voćni sok idemo na igralište gje nastavljamo male pokretne igrice, malo šećemo, trčimo, lovimo loptice, balone....
Ručak kao i doručak odgajatelj pomaže djeci ali im i omogućuje da sve što mogu i učine sami. I u ovom segmentu dana nastojimo poticati samostalnost djeteta.
Poslijepodnevni odmor – nakon ručka dijete se priprema za poslijepodnevni odmor koji započinje uz pjevanje uspavanke, slušanje instrumentalne umirujuće glazbe.
Užina
Poslijepodnevne aktivnosti koje se ostvaruju prema odabiru sredstava, interesu djeteta